Customer Excellence & Client’s Trust
- Introduction:
Klantvertrouwen
Kennen we onze in- en externe klanten wel? Waarom is een goede relatie met zowel in- als externe klanten zo belangrijk? Waarom is mijn eigen rol en handelen zo belangrijk in het gehele proces van communicatie en samenwerking? Hoe beïnvloed ik dit positief?
Wat levert meer doen dan gevraagd mij persoonlijk op en wat levert het ons als afdeling en organisatie op? Waarom is dit belangrijk? - Host: JvN Congres Management
Masterclass en 2-daagse training Customer Excellence & Client’s Trust
Hoe maken wij als afdeling en organisatie het verschil? Is het verschil meetbaar? Wat levert een andere denk en handelwijze ons uiteindelijk meetbaar op? Bedienen wij onze klanten?
Wij zorgen ervoor dat jij het verschil gaat maken, samen met jouw collega’s. Door jou te laten inzien wat open en helder communiceren en echt samenwerken kan opleveren, jou te stimuleren om het lef te tonen dit in de praktijk te doen.
Omgaan met een complexe werkelijkheid met klanten in diverse leeftijdscategorieën, goed kunnen reageren op zaken die anders gaan dan verwacht en gepland is niet alleen in de financiële wereld aan de orde van de dag, maar ook in andere sectoren van het bedrijfsleven zoals bijvoorbeeld de meeting industrie. Er zijn veel parallellen te trekken met de financiële sector. Superieure dienstverlening zorgt voor meer klanten en meer vaste klanten die aantoonbaar meer besteden. Dit geldt voor zowel in- als externe klanten.
Zowel de Masterclass als de 2-daagse training zijn inhoudelijk goed onderbouwd met leermodellen en doorspekt met cases uit jouw eigen dagelijkse praktijk en veel voorbeelden uit de meeting industrie. Immers zijn er tussen genoemde sectoren veel parallellen te trekken.
Wat is de toegevoegde waarde van zowel de masterclass als de training voor jou?
Meer omzet per klant, meer business van klanten;
Leren te werken met een andere mindset, gericht op klantvertrouwen;
Leren wat klantvertrouwen betekent en hoe je dit kan toepassen in je dagelijkse werk;
Hoe klanten je focus worden.
Masterclass
In een Masterclass van 1,5 uur maak je in sneltreinvaart kennis met de onderwerpen die uitgebreid aanbod komen in de tweedaagse training. De Masterclass is een teaser, een opmaat naar dat wat er in de tweeedaagse training geleerd wordt.
Twee daagse training
In een trainingsprogramma van 2 x 1 dag maak je kennis met alle aspecten van gedrag dat leidt tot succes. Je leert wat jij zelf hierin betekent en vervolgens wat gedragsverandering betekent voor je eigen situatie en voor de relatie met je klanten (in- en extern) Een belangrijk onderdeel is ook een andere houding naar klanten, en ook een verbeterde interne samenwerking en communicatie..
Wie zijn de trainers?
De Masterclasses en trainingen worden gegeven door een van de meest toonaangevend PCO's (Professionele Congres Organisator) van Nederland, Jeannette van Namen, directeur/eigenaar van JvN Congres Management met vele tientallen jaren ervaring in de nationale en internationale congres wereld en in gastvrijheid/ hospitality. Jeannette heeft vele honderden congressen georganiseerd in binnen- en buitenland.
Martin de Ruijter is een ervaren trainer, coach in gedragsverandering. Hij zorgt ervoor dat de inhoud goed onderbouwd is en dat je ook daadwerkelijk met dat wat je in de workshop leert aan de slag kunt gaan in je dagelijkse werk.
Jeannette van Namen – Vrijenhoek |
Martin de Ruijter |
|