Bel +31 20 80 80 218 Daalwijkdreef 47, AMSTERDAM

Bel +31 20 80 80 218 Daalwijkdreef 47, 1103 AD AMSTERDAM

Customer Excellence & Client's Trust

Tools for communication and personal efficiency

De financiële wereld staat onder druk na de bankencrisis. Dit leidt tot nieuwe concurrentie, kritische aandeelhouders en minder trouwe klanten. Wat kun je hiervan leren?

 

Inhoud en details

  • Introductie-Kern:
    De financiële wereld staat onder druk na de bankencrisis. Dit leidt tot nieuwe concurrentie, kritische aandeelhouders en minder trouwe klanten. Wat kun je hier tegenover stellen? In andere sectoren is ervaring met vergelijkbare veranderingen van de ‘marktomstandigheden’; bijvoorbeeld in de hotelsector en meeting industrie. Banken kunnen hiervan leren. In de hotelwereld, een sector met lage marges, is klantvriendschap, de volgende stap na gastvrijheid en grootschalige vernieuwingen. Hetzelfde geldt voor de meeting industrie. Klantvriendschap omvat tenminste vier aspecten: 1. authenticiteit 2. inlevingsvermogen 3. congruent handelen 4. meer doen dan gevraagd wordt In essentie streeft klantvriendschap naar op maat gemaakte superieure dienstverlening, waarbij ook veel aandacht wordt besteed aan de beleving.

  • Inhoud:

    De opzet en inhoud van de training Klant(gast)vriendschap is gebaseerd op een door ons ontwikkelde taxonomie, in nauw overleg met een professional op dit vakgebied. Deze taxonomie bestaat uit twee dimensies: De opzet en inhoud van de training Klant(gast)vriendschap is gebaseerd op een door ons ontwikkelde taxonomie, in nauw overleg met een professional op dit vakgebied. Deze taxonomie bestaat uit twee dimensies: • De modellen welke zullen worden gebruikt in de trainingen • De beoogde mate van intensiteit van leren

  • Leerdoelen:

    • Deelnemers zijn na afloop van de training in staat actief bij te dragen aan een verhoogde klantbeleving door een klantvriendelijke houding en bijpassend gedrag.
    • Deelnemers zijn goed in staat om zelf te reflecteren op hun interactie met de gasten.
    • Deelnemers zijn in staat gasten op passende wijze voorstellen.

  • Docent:

    More about Jeannette van Namen

    More about Martin de Ruijter

  • Locatie:Investment Academy
  • PE punten:10
  • Cursusduur:1 dag
  • Aanbieder:Investment Academy ism JvN Congres Management
  • Tijd::9:00 - 17:00
  • Taal:Nederlands
 

Investment Academy

Investment Academy office - Daalwijkdreef 47 1103 AD  Amsterdam

Investment Academy

Daalwijkdreef 47 1103 AD Amsterdam
Investment Academy

Investment Academy

Amsterdam (NL) +31 20 80 80 218
Investment Academy Reception

Investment Academy

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Follow us